·˙·ღ٠●*حریـــم •☆• نستــرن*●ღ•·˙·

·˙·ღ٠●*حریـــم •☆• نستــرن*●ღ•·˙·
این صفحه ها را با رنگ دل خط خطی می کنم...
نويسنده و مدیر
 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ
پیـوندهــای حـریــم مــن

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ·˙·ღ٠●*نسیــم *•☆•* نستــرن*●ღ•·





 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ


  طفلان حـسـیــن

              امشب

           غـریب

                بـی کس

     در چشــم

اشک و خون دارنــد...





نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت14:45---8 آذر 1391
سلام وب خوبی داری به من هم سربزن نظر یادت نره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

دریا
ساعت23:27---7 آذر 1391
لطف داری عزیز
من عاشق این عکسای ترسناکم


MiladMG
ساعت17:03---7 آذر 1391
سلام خوبی؟چه وبلاگ جالبی؟خیلی خوشم اومد.مایلی تبادل لینک داشته باشیم؟اگه مایلی منو با عنوان " پایگاه سرگرمی PAR30 FUN "بلینک.تو هم بیا تو وبمو بگو که با چه عنوانی بلینکمت؟حتما بیا منتظرتم
ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ
ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּּּּּ ּ ּ ּ ּ \____________________
ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּ ּ ּ ּ ּ ּ \¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ֹֹ\
ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּּ۞۞,ּּּ ּ ּ ּ\ تبادل لینک کنیم؟؟!! ִ \
ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ۞ּ ּ ּּ۞۞ـּ ּ ּ ּ\__________________̲̲/_̲
ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
ּּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ\
ּ ـ۞۞ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ּ ـ۞۞ּ ּ \ּ ּ ּ ۞۞
ּ ۞۞ـּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ـ۞۞ּּ ּ \ּ ּ ּ ּ۞۞
ּ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
ּ ּ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
ֹֹֹֹ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ ¯¯¯¯¯¯\¯¯¯¯¯¯¯¯
ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִִִ ۞ִ۞ ִִִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ


...
ساعت11:35---7 آذر 1391
هر روز برایت رویایی باشد در دست، نه دور دست، عشقی باشد در دل، نه در سر، و دلیلی باشد برای زندگی نه برای روز مره گی

زری
ساعت1:19---7 آذر 1391
مجید جان دلبندم.طفل با ط نوشته میشه. نه با ت .

قربانشان شوم طفلان حسین را.

چه زجری کشیدند در این شبها.
پاسخ: واااااااااای عجب سوتـــــــــــی درست میشه :دی


roz meshki
ساعت18:59---6 آذر 1391
آدمی که منتظر است هیچ نشانه ای ندارد


هیچ نشانه خاصی!


فقط با هر صدایی برمیگردد . .



قاصدک
ساعت18:25---6 آذر 1391
درصد کمی از انسانها نود سال زندگی می کنند





مابقی یک سال را نود بار تکرار می کنند



reza
ساعت14:21---6 آذر 1391
سلام؛
طفلان حـسـیــن

امشب

غـریب

بـی کس

در چشــم

اشک و خون دارنــد...
التماس دعا


ساناز
ساعت13:14---6 آذر 1391
چه هق هقی میزند آسمان !
به گمانم او هم مثل من ماهش را گم کرده است !!!



ساناز
ساعت13:06---6 آذر 1391
چه هق هقی میزند آسمان !
به گمانم او هم مثل من ماهش را گم کرده است !!!


امير علي
ساعت11:56---6 آذر 1391
نسترن گفتم مياي يكم كل كل ميكني ميخنديم بازم رفتي تو فاز شعر .
حداقل دوتا شعر خندار يا زشت برامون بفرست بخنديم .



samira
ساعت11:20---6 آذر 1391
nastaran joon?ye chi begam??mano bezar too doostaye nastaran!!albatte age delet khas

دختره تنهاااااااااااااا
ساعت10:41---6 آذر 1391
واقعا عالی بود احسنت ----- بهت تبریک میگم - بیا با هم باشیم

blacklove33
ساعت23:48---5 آذر 1391
انگشتت را ...
هرجای نقشه خواستی بگذار
فرقی نمی*کند

تنهایی من

عمیق*ترین جای جهان است
و انگشتان تو هیچ وقت
به عمق فاجعه پی نخواهند برد


پرنسس
ساعت21:37---5 آذر 1391
تو این چند روز فهمیدم کربلا یه دنیا معنی و مفهومه...

هما
ساعت21:11---5 آذر 1391
از غم زینب دلم تنها شد و در هم شکست...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 5 آذر 1391برچسب:تفلان حسین, ] [ 20:56 ] [ نستــرن ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره : حریـــم•☆•نستــرن

من . نسترن . در ابتدای این راه های دراز . مانده ام . همرنگ سایه ها و تنهایی . شده ام . اما برای تو می نویسم . خودم را همین طور که هستم دوست دارم .
 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 668
بازدید کل : 183486
تعداد مطالب : 63
تعداد نظرات : 686
تعداد آنلاین : 1

 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ